27 januari 2021

Tot 21 februari kunnen partijen meedingen naar het uitvoeren van de evaluatie van de nieuwe jenever-promotiecampagne in de VS.

In het kader van de ‘Enjoy, it’s from Europe’ promotie van landbouwproducten zal wederom specifiek voor jenever in medio 2021 (gemikt wordt op 1 juli) gestart gaan worden met een driejarige Europese promotie campagne,

De campagne richt zich op de navolgende drie steden in de Verenigde Staten: San Francisco (California), Phoenix (Arizona) en Washington DC. De promotie van de Europese jenever zal onder meer in gaan houden: aanwezigheid op lokale vakbeurzen, lokale (social) media campagnes, promotietours langs gerenommeerde cocktailbars in de desbetreffende steden en jenever studie tours organiseren voor de distributeurs in de desbetreffende staten.
Het betreft een categoriecampagne van Europese jenever met een beperkte mogelijkheid tot merkpromotie.

Aanbesteding evaluatie

Evaluatie-instanties die met Amerikaanse promotie campagnes ervaring hebben en/of met campagnes specifiek voor alcoholhoudende dranken in de VS kunnen meedingen voor de uitvoering van de evaluatie van dit project, welke vanaf 1 juli 2021, drie jaar zal gaan duren. Gezocht wordt naar onderzoeksinstantie die zich als audit/evaluatie-partij committeert aan deze driejarige EU promotie campagne in de Verenigde Staten. De deadline voor het insturen van uw voorstel is 21 februari 2021.

Voor meer informatie: mail naar info@spiritsnl.nl of bel naar: 085- 273 60 75 en vraag naar Joep Stassen of Denis Naudin ten Cate.

Zie ook:

Afbeelding: EU

Afbeelding: SpiritsNL

 

Hoofdthema's