Grolsch introduceert Zinniz

Onder de naam Zinniz zet Grolsch een tweede biermerk op de Nederlandse markt. Het gaat hierbij om moutdranken waaraan een scheutje sterke drank is toegevoegd. Het nieuwe merk gaat geheel los van het merk Grolsch een eigen bestaan leiden. Over de samenstelling van Zinniz doet de brouwer zeer geheimzinnig. Zinniz wordt gebracht als “fresh bier”, een ‘bierachtig’ product vergelijkbaar met de ‘malternatives’ die in de VS in opmars zijn. Het alcoholpercentage is 5,0%. De belangrijkste doelgroep wordt gevormd door jong volwassenen, die hun biertje steeds vaker laten staan voor een ‘breezer’. Zinniz is leverbaar in drie smaken en in 30 cl. longneck flesjes en blikjes. (Bron: Foodpress, nummer 15 – 2002)

< terug

Bezoekadres: Smidswater 27, 2514 BW Den Haag | Postadres: Postbus 242, 2501 CE Den Haag | Telefoon: 085 - 273 60 75 | E-mail: info@spiritsnl.nl
Rekeningnummer: NL34ABNA0622643142 | BTW-nummer: NL 81.03.11.756.B.01 | KVK-nummer: 34167199